هویت نام تجاری
فروشگاه ابنترنتی تجهیزات پزشکی ماهان مدیکال
هویت نام تجاری
جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 9:30 | بازدید : 59 | نویسنده : ماهان مدیکال | ( نظرات )
منبع: ARCAM

سوئد ARCAM AB است برای متحد کردن سه شرکت ARCAM EBM، AP و آمپر ؛ C DTI تحت یک نام تجاری مشترک، "ARCAM جنرال الکتریک افزودنی شرکت"، با نمایش نتیجه عضویت در سه فعالیت شرکت های تابعه به بخش GE افزودنی جنرال الکتریک.

مخترع افزودنی EBM فرآیند تولید ( پرتو الکترونی ذوب = ذوب، پرتو الکترونی )، ARCAM تبدیل به یک گروه متشکل از سه شاخه: ARCAM EBM، AP و C و DTI.

بر اساس در Mölndal، سوئد، ARCAM EBM، EBM تولید کننده تجهیزات برای تولید مواد افزودنی برای تولید قطعات فلزی. غالبا در صنعت ایمپلنت های ارتوپدی استفاده می شود، تکنولوژی EBM توسط این واقعیت است که آن را می توانید قطعات به سرعت های بالا چاپ در حالی که ارائه خواص مواد بسیار عالی متمایز است.

مستقر در مونترال، کانادا، PA و آمپر ؛ C با استفاده از یک تکنولوژی پلاسما صاحب اسپری به تولید پودر خوب فلز کروی از تیتانیوم و سایر فلزات واکنش پذیر و یا داشتن نقطه ذوب بالا مانند آلیاژهای دیرگداز نیکل و نیوبیم. این پودر برای تولید افزودنی بلکه برای قالب گیری تزریق فلز (MIM)، ایزوستازی فشار دادن گرم (HIP) و پوشش استفاده می شود.

در نهایت، DiSanto فناوری است که در Shelton در ایالات متحده واقع شده، یک پیمانکار فرعی و متخصص در طراحی، توسعه و تولید از ابزار، قطعات و ایمپلنت های پزشکی است.

همانطور که برای GE افزودنی، آن بخش جنرال الکتریک گروه متخصص در نرم افزار و افزودنی تولید کننده مصالح است. این شامل ARCAM و آلمانی لیزری مفهوم، که هر دو در سال گذشته توسط گروه ایالات متحده خریداری شد.

"ARCAM و صنعت بطور قابل توجهی از ایجاد نام تجاری اصلی ما تغییر کرده است، بیش از 20 سال وجود دارد، می گوید:" مگنوس رنه، مدیر عامل شرکت ARCAM. "با آوردن ARCAM ماشین آلات EBM، پودر فلزات و آمپر AP ؛ برون سپاری C DTI در درون یک ساختار تجاری مشترک، از آن خواهد آسان تر برای ما بطور موثر به بازار است. و با GE افزودنی در پشت این نام تجاری جدید، ما لذت بردن از قدرت و راه حل های بیشتری برای ارائه به مشتریان. "



برچسب‌ها: هویت نام تجاری ,

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ماهان مدیکال و آدرس mahanmedical.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 18
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 22
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 22
:: بازدید ماه : 35
:: بازدید سال : 38
:: بازدید کلی : 12954